Peace & Love 2011

Då va denna arbetsvecka gjord.. 1 dag, de var vad den bestod av. Imorgon bär det ju nämligen av till Falun & Borlänge. Då kan man inte jobba inte.

8.15 imorgon början resan från Trollhättan till Falun. Väl i Falun ska jag bo hos Josefine, även Amanda kommer ner från Övertorneå, alla lika galna i 30 Seconds to mars, så de kommer bli hysteriskt och extremt nördigt, men de gillar vi!

På Torsdag blir det att åka in till Borlänge och Peace & Love. 30STM börjar spela 19.00, när dom är klara blir det Volbeat och ev M.I.A & Deadmau5. Vill ju gärna hinna med lite öltält också!

Just nu sitter jag och väntar på att sista maskinen tvätt ska bli klar så jag kan packa klart. Försöker ha med mig så lite saker som möjligt, men man får ju ändå se till att ha lite o välja mellan. :)

Kommer nog uppdatera under dagarna!
Provehito in altum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0