Välkommen till Femtontio.blogg.se

Ni vet i skolan, alla ens collegeblock? Är det någon mer än jag som alltid tyckte det var en skön känsla att börja på ett nytt block? Ett nytt, fräscht och helt orört collegeblock.

Det är lite så jag känner med denna nya bloggen. Det är mitt nya collegeblock. Den gamla bloggen kommer självklart finnas kvar, alltid roligt att kolla vad man en gång skrev i sitt gamla block.

I detta blocket kommer de kladdas om lite allt möjligt. Speciellt 30 Seconds to Mars, så vänj dig. ;)

Båda nya och gamla läsare är välkomna, jag hoppas ni finner något intressant.
Kommentera gärna!

VÄLKOMMEN!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Precis så kände jag förra året när jag bytte från AmandaSylvia till Athenaeum. Det var så jäkla mycket där att jag inte orkade bara ändra layouten :I

2011-05-29 @ 23:12:43
URL: http://athenaeum.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej Fisa!



Vad fin din blogg är!

Pöss!

2011-05-31 @ 08:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0