Helg & Morsdag

Endast 41 min kvar av denna dag och helg, i skrivandets stund. Helgen har spenderats med arbete och familjen.

Fredagmorgon började jag med att pallra mig upp till Vårdcentralen klockan 8 för att få ett botemedel mot min hosta from hell. Fick antibiotika och hostmedicin, får se om de kan göra susen. Läste vilka biverkningar antibiotikan kunde ge.. Illamående och magsmärtor.. jotack, jag märker de! 

Införskaffade mig också en outfit till studentfirandet på Tisdag. Ida M tar ju nämlign studenten, då krävs de fina kläder för att fira. Jag & mamma kikade runt på Överby och hittade faktiskt en klänning och ett par skor. Nöjd tjej!

Avslutade Fredagen med 10 ml cocliana och däckade gött i sängen kl 21.

Lördagmorgon grydde och de blev dags för mig att gå till jobbet. Delad tur stod på schemat, 7-12 & 16-21.15. Hade en jättebra dag på jobbet, med bästa arbetskamraterna. På kvällen hade jag tänkt  joina mina kära vänner för lite fest,  men ångrade mig. Blev opepp av de dåliga vädret, fulla raggare och av att jag skulle upp och jobba kl 7 dagen efter.

Idag, Söndag, jobbade jag bara 7-12, sedan har jag firat min älskade mamma med mat och paket!




Hoppas ni haft en bra helg!
Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0