Au revoir!






Imorgon åker jag ÄNTLIGEN till Paris, och på Lördag är det dags för konserten med 30 SECONDS TO MARS! Halleluja! Nu är säkert rejält trötta på mitt tjat om detta. När jag kommer hem kommer jag börja tjata om helt andra saker istället! ;)

Ikväll har jag tvättat, sytt och packat inför morgondagen. Skönt att jag bara är borta över helgen, så slipper jag ha med så mkt packning... men måste komma ihåg alla småsaker.. de blir endel i necessären.

Min helg kommer se ut ungefär så här:

Fredag: Planet går vid 12-tiden från Göteborg, vi är framme vid 14-tiden? Checkar in på hotellet och ger oss sedan ut och spanar in Paris gator. Ska se om de finns lite kläder som faller damen i smaken kanske. Går ut och äter på kvällen.

Lördag: Ger oss ut i Parismyllret igen, kanske en sightseeing eller något annat turistit. Tidig middag, då jag ska befinna mig vid arenan ZENITH PARIS – LA VILLETTE redan vid 17.00.

Vad som händer där vet jag inte riktigt. Ska iaf. leta upp någon Sarah för att få min biljett, när jag väl är inne, så får jag inte lämna arenan. Spelningen börjar runt 20-tiden, förband är White Lies! Själva träffen med bandet är inte förens efter showen, vid 23-tiden.

Söndag: Gör vi vad vi vill.. Vad vet jag!

Måndag: Hemfärd, hemma i Gbg vid 16-tiden.


TAGGAD TILL DÖDS ÄR JAG!! PARIS HERE I COME!

·    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0