Ledig!


Bella var så spänd i väntan på tomten förra julen. ;)

Idag har jag haft min enda lediga dag på 2 veckor. Jag trodde att jag skulle sova länge och sedan bo i min pyjamas resten av dagen. Men ack så fel jag hade. Blev till att istället pallra sig upp kl 8 för att möta Johan på Lärcentrum där vi skulle hämta våra betyg i Naturkunskapen, (Om jag har glömt att tala om de, så har jag läst Naturkunksap B i höst) för att sedan faxa dessa till Antagningen för högskola. Eftersom vi båda sökt högskola till Våren och behöver kompletera med våra NK B betyg. Vi hade först fått information om att kompleteringen sköts automatiskt, så vi inte behöver göra något, men det gjorde det tydligen inte, och att skicka betygen med SNIGELPOST var ju inte att tänka på, då de ska vara inne 1 december.

Efter mycket OM & MEN så fick vi faxat våra betyg, med hjälp av en snäll männiksa i Stadshuset!! Hallå, kändes som vi levde på 1800-talet. Vi fick gå till Stadshuset för att få tag i en fax? Nu är de i alla fall gjort och jag hoppas allt är korrekt och blir som de ska. :)

Tog sedan en sväng på stan och inhandlade lite julpynt, så de blir jul i mitt hus.. eller i alla fall Jul i Fritzel. Nu har jag legat däckad i sängen och tagit igen lite av min sömn jag missat den senaste tiden.

Nu ska jag försöka knåpa ihop en lite juldesign till bloggen. Får se om jag lyckas. Kommer slänga upp en tillfällig så länge.

//Lovisa


Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag höll på att trilla av stolen när jag såg all snö på bilden innan jag såg att det var från förra året! ;)

2011-11-30 @ 20:03:40
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0