Hem ljuva hem!



Natten till Söndag landade jag, Sanna & Elin åter på Svensk mark efter 1 vecka på Kreta. Efter en kall flygresa som vi sov oss igenom var det inte sådär jättegött och komma hem till ett regningt och kallt Sverige, MEN självklart uppskattat att komma hem till sina grejer, framför allt sängen.

Vi hade en toppenvecka med mycket sol, bad, värme, festligheter och god mat. Har levt på chicken sovlaki och Tsatsiki. Bilder och text om resan kommer imorgon!!

Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa lite efter en dag med skola, och som avslutades med prinsesskalas hos Elin som fyllde 22 år idag. Imorgon kanske det blir jobb, vet inget än eftersom mitt sommarvikariat nu är över och jag är tillbaka på Bemaningen.

GOD NATT!
Lovisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0