2011 goes 2012

Något som jag kan säga rätt upp o ner, här och nu.. Det är att 2011 nog har vart det bästa året på mina 21 år. Har träffat så mycket fina människor, vart på underbara resor och fått dela detta med mina bästa vänner.

Jag har göra något utav de bästa jag vet, RESA! Besökt Kap Verde öarna, Spanien och Kanarieöarna, Grekland och Kreta, för att avsluta i Frankrike och Paris med en oförglömlig 30 Seconds to mars spelning!!

På tal om musik.. lite konserter har de också blivit. Bring me the Horizon, The Devil Wears Prada & Architects i Gbg, 1 dag på Peace & Love där jag lyssnade på Veronica Maggio, Volbet & 30 Seconds to Mars (Som var anledningen till att åka dit.) Detta året har även vart lika sprängfyllt at 30STM som 2010. Fick uppleva ännu en fantastisk spelning på Peace & Love i Borlänge och min 4e på Le Zenith i Paris.

Har även fått jobba som en gnu på världens bästa arbetsplats, med världens bästa arbetkamrater!
 Har även fått spendera 2011 med mina underbara vänner, kan man begära mer?

Vad 2012 har att erbjuda mig återstår att se. Jag kan inte förutspå allt, men jag donar, planerar & fixar så gott jag kan.

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!
2012...




Kommentarer
Postat av: Ingela / Smarties

Aaah, jag blir så galet avundsjuk när jag kommer in i din blogg och ser din bild. Golden ticket liksom. Drömmen! Jag hoppas att en dag få den upplevelsen jag med. :)

2012-01-05 @ 20:13:52
URL: http://www.busbebis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0